✖ Miss Panda ✖
↯ BlackWhite ↯



♔ASSALAMUALAIKUM♔

❀Nur Fatiha Atirah❀16❀SPM 2013❀
❀Do follow and do comment my entry ya❀
❀No Haters, Copycats and Anon here❀





↯ Round-Round ↯



Story About

↯ Square-Square ↯






↯ Triangle-Triangle ↯


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
tutup buku!!
19 Jul 2011 | 17:28 | 0 BlackWhite

biarkan saja aku menyepi diri 
kerane aku tiade gunenye lagi
kehadiran aku hanye menganggui
kerna dirimu sudah tidak perlukan lagi

tak perlu mencari-cari lagi
kerane semue ini kehendak ilahi
kita sudah tidak berjodoh lagi
tolong pergi  dan tinggalkan aku sendri

memang sdeyh perasaan ini
kerane aku pergi dan takkan kembali
semue ini keputusan yg dikehendaki
cube terime dengan senang hati

aku tidak mahu kau merasa simpati
terhadap diriku ini
kerane aku sgt mengerti
cintamu bukan utk ku lagi

jgn mengingati tentang diri ini
kerane sudah tiade ertinya lagi
kepergian aku adelah yang pasti
kau takkan bertemu aku lagi

ape yg aku lakukan hanya ingin lihat kau bahagia 
bersama org yg kau suka 
jgn la kau tidak menghargai mereka 
kerane aku taknak mereka rase ape yg aku rasa

kau memang org yg aku sanjungi
jgnlah kau berbuat jahat lagi
cube la kau menginsafi 
ats segala perbuatan yg zalim ini

maaf aku pergi tanpa pesan
kerane aku sudah buat keputusan
aku tidak mahu menganggu sesuatu perhubungan
kerane aku tidak mahu mereka juga dipermainkan

semuenyer sudah berakhir 
cube la kau menghayati lagu saat terakhir 
kau tahu bukan senang aku menerima takdir
aku cume mahu tutup cerita yg telah lame berakhir
semoge bahagia wahai teman ;)



Older Post | Newer Post