✖ Miss Panda ✖
↯ BlackWhite ↯



♔ASSALAMUALAIKUM♔

❀Nur Fatiha Atirah❀16❀SPM 2013❀
❀Do follow and do comment my entry ya❀
❀No Haters, Copycats and Anon here❀





↯ Round-Round ↯



Story About

↯ Square-Square ↯






↯ Triangle-Triangle ↯


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
aku berangan??
21 Aug 2011 | 18:08 | 0 BlackWhite

hari ini aku ter hyper rajin mengupdate ( kosa kata ciptaan sendiri laa ) blog. 
(padahal dah terlalu bosan atau nama lainnya bosan tegar!)

kisah entry kali ini : mak aku kata aku kuat berangan.apakah? aku pun apa lagi. cepat-cepat menyangkal

ibu : awak ini kuat beranganlah.. mesti dalam kelas asyik berangan jew.. bukan 
dengar apa yang cikgu ajar 

aku : mana ada.. selalu concentrate jew..( pembohongan tegar! boleh kira 
dengan jari bila masa aku concentrate)

ibu : macam lah ibu ta kenal awak.. awak tuh anak ibu 

aku : (alahai ibu.. selalu gunakan ayat ni, maka aku hanye diam.. ta mampu 
na membalas)

aku termanggu sebentar.. benarkah aku kuat berangan? aku akui, ada juga ketika aku berangan..
tapi bukan selalu,hanye ketika di katil tatkala mata mahu lelap.. itu sahaja rasenye.. atau pun aku tidak sedar? kepada membe2 aku.. betul kew aku kuat berangan dalam kelas??


tapi bila difikir-fikir balik.. best juga berangan nie kan.. dunie nie macam kita yang punyer.. ( tiada istilah hiperbola apabila berangan okey!)

lagipun, berangan nie freee.. ta payah bayar satu sen pun! ( wah,jimat2 )

dan satu lagi kejayaan bermula dari angan-angan tau! jadi sila lah berangan ... ( apakah )

berangan nie boleh buat masuk dalam list hobi lah lepas nie... ( okey, yg nie mengarut! )



Older Post | Newer Post