✖ Miss Panda ✖
↯ BlackWhite ↯



♔ASSALAMUALAIKUM♔

❀Nur Fatiha Atirah❀16❀SPM 2013❀
❀Do follow and do comment my entry ya❀
❀No Haters, Copycats and Anon here❀





↯ Round-Round ↯



Story About

↯ Square-Square ↯






↯ Triangle-Triangle ↯


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
lelaki kuat merajuk
7 Dec 2011 | 17:45 | 2 BlackWhite

Merajuk  ~ sifat yang memang ade dalam diri seorang manusia .. TAPI .. ape hal KUAT sangat merajuk tuh cik abang oii .. dah hilang akal ke ape .. aku daa makin naik fed-up daa dgn perangai GILA lelaki macam nie .. tak lama nanti aku pon rase na isi borang bukit padang klau macam ne terus ...


Bukan aku suwoh STOP supaya tak merajuk lagi .. tapi kurangkan lah sifat merajuk tak tentu pasal tuh .. menyampah aku ! akhir2 nie sedar juga kan aku da malas na layan .. bila daa merajuk .. pujuk laa diri sendiri .. jangan harap na di pujuk .. okey .. MATANG laa cki :]










Older Post | Newer Post