✖ Miss Panda ✖
↯ BlackWhite ↯



♔ASSALAMUALAIKUM♔

❀Nur Fatiha Atirah❀16❀SPM 2013❀
❀Do follow and do comment my entry ya❀
❀No Haters, Copycats and Anon here❀





↯ Round-Round ↯



Story About

↯ Square-Square ↯






↯ Triangle-Triangle ↯


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
saya ..
3 Mar 2012 | 00:50 | 3 BlackWhite



Nur Fatiha Atirah Binti Damri

tempat HTAA

seorang yg simple , suke melenting , kuat merajuk , seorang yg comel :p

minat main badminton 

benci orang bercakap tentang saya

suke hitam , merah , pink , purple

muzik adalah hidup saye 

single mingle 

sayangs keluarga saya , kawan-kawan saya dan anda yg sedang membace blog ini .. hehe

hee ~ serba sedikit tentang saya .. nama nur fatiha atirah damri . 16 tahun . anak sulung dari 4 adik beradik . suka bermain badminton . sekarang saya berada di SM Vokasional Kuantan . rindu sangat-sangat sekolah lame saya SMK Pelabuhan ... hurm :/








Older Post | Newer Post