✖ Miss Panda ✖
↯ BlackWhite ↯



♔ASSALAMUALAIKUM♔

❀Nur Fatiha Atirah❀16❀SPM 2013❀
❀Do follow and do comment my entry ya❀
❀No Haters, Copycats and Anon here❀





↯ Round-Round ↯



Story About

↯ Square-Square ↯






↯ Triangle-Triangle ↯


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
↯ Dia ↯
21 Nov 2012 | 17:29 | 0 BlackWhite

Sejak aku kapel dengan dia . Aku banyak menangis lepas bercakap dengan dia . Aku tak tahu kenapa . Mungkin aku terlalu sayang kat dia kodd . Mungkin lha ? . Hurm , bila aku call dia , mesti dia cerita pasal adik angkat dia lha , pasal manja dia lha , pasal kawan lha . Yang dia cerita tuh semua nya perempuan . Siapa tak jeles kan ? Mesti lha jeles . Aku tak pernah cerita pun pasal lelaki bila bercakap dengan dia . Sebab aku nak jaga hati dia :( . Tapi dia , tak pandai langsung jaga hati aku . Takpe lha , maybe kita baru jea kenal . Hurm . 

Masa dia cerita tuh , aku hanya mampu senyap jea . Sebab nak bagi ruang untuk dia bercakap :/ walaupun aku malas dengar sebenarnya :) . Bila dia tanya kenape diam , aku hanya ketawa jea walaupun terpaksa *FAKE LAUGH* Setiap hari dia cakap "ABANG SAYANG AWAK SANGAT TAU" tapi kadang-2 " ILOVEYOU" aku tak tahu betul ataupun tak . Susah nak percaya . Hurm . 








Older Post